poniedziałek, 9 listopada 2015

Małe sprawy organizacyjne :)

Nie jest to kolejne podsumowanie dnia tylko małe info :
- Posty dodawane co drugi dzień  najpóźniej 3-4 dni
-Zależy mi na waszej opini liczę na komentarze i udostępnianie mojego bloga dalej, pewnie myślicie że jestem kolejną osobą dla której liczą się tylko wyświetlenia itp. NIE poprostu łatwiej będzie mi wszystko zmienić i dopracowa
-Pamiętajcie dopiero zaczynam
-blog napewno będzie wyglądał inaczej kiedy też będziecie się udzielać np. pod każdym postem nie trzeba się logować by zaznaczyć kwadracik: nudne, interesujące, pisz dalej ( to też da mi dużo do myślenia)
- Jeśli nic się nie ruszy mimo rozgłaszania bloga zacznę go prowadzić od nowa od podstaw :) napewno się nie poddam

Miłego dnia/wieczoru :*
                                                                                            
 Rebel xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz