sobota, 7 listopada 2015

"Trzeba czasami tysiąc razy przegrać by raz wygrać"
Wiecie co? :)
Mam dość tym razem suprajs nie całego życia tylko,użalania się nad sobą odtrącania innych,chciałam napisać, że poprostu czasami nie zdajemy sobie sprawy jak bardzo inne osoby nas kochają bądź lubią. Ja przeżyłam mało, prawdę mówiąc wiele osób ma odemnie o  wiele gorzej i zdałam sobie sprawę z tego o 00;33 ughh ostatnio chodzę spać o 1-2 i potem chodzę i wyglądam jak zombie, ale spokojnie jak ktoś mnie nie polubi za to jak wyglądam to niech spierdziela. Prawdę mówiąc ten cytat jest piękny nie mówi tylko o tym by się nie poddawać tylko też, żebyśmy się ogarneli. Te osoby co stoją przed lustrem myślą sobie boże jaka ja brzydka gruba i wg. PRZESTAŃCIE. Po pierwsze po co dać komuś satysfakcję że ma rację hmm?!  Wiecie dobrze, że tak nie jest a nawet jeśli użyj trochę kosmetyków by podbudować swoją wartość. Zacznijmy ryzykować w życiu. Ja to robię praktycznie ciągle,ale przez głupie rozmyślanie tracę i to tak dużo. Pisząc to myślę sobie, czemu zabijam samą siebie i rujnuje. Może nie noszę najlepszych ubrań, nie jestem super wymalowana ( nie interesuje mnie to :'))  chodzę czasem zamyslona i zaczytana ale czy to powód by mnie nie lubić i wysmiewać NIE to powód do tego by iść korytarzem i pokazać komuś środkowy palec. Moja przyjaciółka ma mnie dość miło nie stwierdziłam to dziś byłam z nią w kinie, film był okej ale jak zawsze miałam swoje zdanie :) jej to nie przeszkadza Weszłyśmy do księgarni i pokazała mi kilka książek trochę dla śmiechu ale ja wiem swoje np. " Jak być szczęśliwym " czy coś wtedy do mnie to niedotrało śmiałam się z nią. A teraz siedzę i chyba dla każdego PROPONUJĘ ZMIANY na lepsze. Każda nastolatka przechodzi chyba takie dni, tygodnie miesiące - kiedy myśli, że jest beznadziejna, chce popełnić samobójstwo, tnie się, ma ochotę każdemu nakopać NIE JESTEŚ TAKA? I bardzo dobrze  właśnie powinniśmy brać garściami to co nam życie przyniesie ale czasami mimo,że się nie da spójrzcie na zdj kiedy byliście szczęśliwi mieliście chociaż małą grupkę choć jedną osobę i wtedy przypomną wam się te fajne chwilę, może jest to trudne, ale wkońcu by wygrać trzeba przekroczyć linię staru ;3
Miłego dnia/wieczoru! 
                                           Rebel xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz