niedziela, 1 listopada 2015

Witajcie!
Czasami jesteśmy zupełnie kimś innym, udajemy różne osoby  by dopasować się do tłumu, ale czy to pomoże wkońcu i tak nadejdzie chwila gdy już nie będziemy mieć siły by się dopasowywać i każdego dnia przybierać nową maskę, czy jest sens. Moja anonimowość nie jest po to by być kimś innym. Nie bójmy się być sobą, bo może nam to tylko zaszkodzić. Ja za każdym razem na polskim wyrażam swoje zdanie, a jest zupełnie inne niż wszystkich, nauczycielka ma mnie dość wcale się jej nie dziwie :).Widząc takie osoby czasami robi mi się ich żal. Czasami utrudniają nam to nauczyciele lub rodzice. Oni nie wiedzą, że nastolatka jest o wiele inteligentniejsza od jej rówieśników, dla nich liczą się tylko oceny. A przecież to nie one odzwierciedlają wiedzę uczniów. Dziś dostałam minusa za aktywność a nie powinno się oceniać za tym kim się jest.Skoro wystawiają nam ocenę za zachowanie uczniom szkoły do której chodzę wstawiam naganę za ocenianie ludzi i dzielenie ich na grupy, to tylko etykietki a nie kim jesteśmy naprawdę.Walczmy o swoje i nie oceniajmy innych.
                                                                                                                                                                                                         Rebel xx 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz